porady architekta

porady architekta

Dlaczego w małej firmie potrzebuje strategii Small Business Marketing

Wiele małych firm rosną organicznie, czyli wielkość i kierunek (i często prędkość) ich wzrostu jest przede wszystkim ukształtowany przez starając się spełnić wszystkie potrzeby wszystkich swoich klientów.

Chociaż to jest zabawa i zachęcając, aby zobaczyć firmy rosną, ten rodzaj wzrostu rzadko jest dobre dla biznesu w perspektywie rzeczywistości run.In może być głównym powodem nie jest jakakolwiek "long run", ale raczej szybka i bolesna zanurzyć się w upadłości.

porady architekta

Niewielka strategia marketingowa firma pomoże Ci uniknąć wielu pułapek, które mogłyby wykoleić małego biznesu. Spójrzmy na zaledwie trzech sposobów, mających małe strategii marketingowej firmy mogą Ci pomóc. Te wskaźniki czynienia z zapewnieniem, że przyciągnąć odpowiedni rodzaj klientów.

Po pierwsze, nie ma biznesu, nie mówiąc już o małych firm, może być wszystkim dla wszystkich strategii marketingowej customers.Your pomoże Ci określić, czym firma jest dobra, a która będzie dokładniej zdefiniować dla was segment rynku starać się przyciągnąć ,

porady architekta

Po drugie, nie wszyscy klienci są równe. Niektóre są upierdliwe i zajmują dużo czasu, ale rzadko coś kupić. Inni nie płacą na czas lub po prostu nie płacą w ogóle. Inni to przyjemność robić interesy. Twoja strategia marketingowa będzie dążył, aby przyciągnąć tylko tych klientów, że chcesz robić interesy.

Po trzecie, po zdefiniował, co segment rynku można kompetentnie obsługa i rodzaju klientów byłbyś skłonny robić interesy z, twoja mała strategia marketingowa firma powinna ustalić, gdzie można znaleźć te klientów i jak można do nich dotrzeć z wiadomością!

Są to tylko trzy zalety trzeba będzie, jeśli masz trochę czasu, aby wypracować strategię marketingową dla małych business.There są niezliczone inne względy marketingowe w firmie, które również korzystają z ty inwestowanie w dobrze przemyślanej i praktycznej strategii marketingowej.

Artykuł dzięki: